Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Bestellingen kunnen op Ibizafactory.nl op verschillende manieren worden afgerekend:

  • iDEAL
  • Overschrijving
  • Visa / Mastercard
  • Paypal
  • Bancontact / Mistercash

Zie je een trouwens een leuk meubelstuk op onze website staan, dan kan je hem ook altijd eerst komen bekijken bij ons in de loods.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen onze uiterste best om alle binnengekomen bestellingen direct te verwerken. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00u worden gedaan, worden dezelfde dag verzonden. Mochten we onverhoopt jouw bestelling niet direct kunnen verwerken, dan laten we je dit uiteraard weten.

Hoeveel verzendkosten kan ik verwachten voor mijn bestelling?

We versturen onze sieraden via een brievenbus pakketje. De kosten bedragen hiervoor €3,99.

Grotere accessoires die niet in een brievenbus pakketje / door de brievenbus passen worden verstuurd met pakketpost. De kosten hiervoor bedragen €6,95.

Je ontvangt altijd een track & trace nummer, zodat je jouw zending kan volgen.

Meubels kunnen na bestelling worden afgehaald bij onze loods in Oosterhout (NB).
Heb je geen mogelijkheid om meubels te vervoeren en wil je toch graag een bestelling plaatsen? Neem dan eerst even contact met ons op. Wellicht kunnen we jouw meubel(s) bezorgen.

Kan ik mijn bestelde producten retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Om hygiënische redenen kunnen oorbellen niet retour gestuurd worden.
Voor artikelen uit de sale die retour gestuurd worden ontvangt u van ons een tegoedbon.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht moet je vooraf altijd contact met ons opnemen via retour@ibizafactory.nl en ontvang je van ons instructies over het verwerken van de retourzending. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik een product ruilen?

Sieraden,  accessoires en kledingstukken kunnen geruild worden. Stuur even een mailtje naar info@ibizafactory.nl met de producten die je graag zou willen ruilen.
Verzendkosten voor het opsturen van het nieuwe item zullen wel bij je in rekening worden gebracht.

Meubels en dreamcatchers kunnen niet zo maar geruild worden. Neem gerust toch even contact met ons op, dan zoeken we naar een goede oplossing!

Op welke manieren kan ik de Ibizafactory bereiken?

We hebben service hoog in het vaandel staan en staan dus graag voor je klaar! Je kan ons ook op verschillende manieren bereiken:

  • Per e-mail: info@ibizafactory.nl
  • Per telefoon: 06-57069535
  • Een berichtje via het contactformulier
  • Of een bezoek aan onze Ibizafactory loods (Korte Hoogstraat 6B in O’hout (NB) Wel eerst graag even bellen als je wilt komen kijken!

Bedrijfsgegevens: 
Handelsnaam: Lacilly
Vestigingsadres: Immenhof 33
4847 SR Teteringen
KvK-nummer: 65528239
BTW-nummer: NL139507607B01

Heb ik garantie op mijn gekochte producten van Ibizafactory?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie.Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven. Kan ik dit nog wijzigen?

Uiteraard! Maar probeer dit wel direct aan ons door te geven. We proberen immers jouw bestelling zo snel mogelijk de deur uit te doen. Met een beetje geluk kunnen wij het adres nog voor je aanpassen!

© Copyright - Ibizafactory.nl | KvK 65528239 | BTW nr. NL139507607B01

De waardering van ibizafactory.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 18 reviews.